 
    Het verhaal achter Feestgemak
`Ik ben pas tevreden als de klant dat ook is`
Hoe het begon...
Als moeder weet ik dat het dagelijks leven (met kinderen) soms erg hectisch kan zijn. School, vriendjes, afspraakjes, clubjes... en "dan zijn ze ook nog jarig". Het organiseren van een (verjaardags)feestje kost vaak veel energie. Immers, je wilt je zoon of dochter een fantastische dag bezorgen. Naast taart en cadeautjes, hoort daar natuurlijk ook een leuke traktatie bij.
Druk druk druk...
Vaak zijn ouders (let's be honest, in 95% van de gevallen "mama") al uitgeput terwijl het feestje nog moet beginnen. De boodschappen, het in elkaar zetten van het (veel te grote) cadeau of het "nog snel even stofzuigen voordat de visite komt" kan ik niet mee helpen. Een super leuke traktatie voor het feestje óf in de klas regelen kan ik wél!
Het juiste thema
Met twee kinderen die altijd nét even iets anders willen dan de rest, weet ik dat het vinden van het juiste thema voor je feestje (en dus je traktatie) nog wel eens lastig kan zijn. Zo wilde de één ooit het thema "reptielen" en kwam de ander met een verzoek voor het thema "hamburgers"(geen grap). Hartstikke leuk natuurlijk, zo'n creatief brein, maar vind daar maar eens een traktatie voor. Uren heb ik er naar gegoogled, zonder resultaat. Het was daarom mijn missie om traktaties te maken in ieder thema.
Service en kwaliteit
En nu mag ik iedere dag doen wat ik het allerleukst vind... knutselen! Ik vind het heerlijk om iets moois te maken, waarvan ik weet dat er een jarige van gaat stralen. Ik verzend alleen producten waar ik 100% achter sta en ik ben pas tevreden als de klant dat ook is. Dingen die bij mij voorop staan? Een goed product, snelle service en een glimlach. Die glimlach van mij zien mijn klanten niet, maar ik hoop dat ze hem wel voelen.
Er zijn maar weinig dingen waar ik me zo aan erger als aan een bedrijf wat onbereikbaar is, dágen wacht met het beantwoorden van een mail en vooral; een bedrijf met een onvriendelijke klantenservice. Daarom beantwoord ik emails super snel, denk ik mee en maak ik een ontwerp met liefde opnieuw als het nog niet helemaal naar wens is. Mijn klant is koning (of koningin)!
Patricia (eigenaar Feestgemak traktaties)
